Αρχείο

Daily Archives: 17/05/2010

Μια φορά κι έναν καιρό, τα πολύ παλιά χρόνια (έτη φωτός πριν γίνει «θείτσα») υπήρχε ένα κοριτσάκι που ζούσε στην Αθήνα. Την εποχή εκείνη, η πόλη έχανε μέρα με τη μέρα το πρόσωπό της, οι τσιμεντένιες πολυκατοικίες φύτρωναν η μία μετά την άλλη σαν τα μανιτάρια, οι αλάνες λιγόστευαν θεαματικά, ο Οργανισμός Σχολικών Κτηρίων γκρέμιζε με εντπωσιακούς ρυθμούς τα ψηλοτάβανα πέτρινα σχολεία και γρήγορα τοποθετούσε στη θέση τους προκάτ γκουμούτσες, ενώ δεν παρέλειπε να τσιμεντοστρώνει τις χωμάτινες αυλές ώστε τα πεσίματα στο διάλλειμμα να γίνονταν ακόμη πιο επώδυνα.
Εκείνη την εποχή, είχε πρωτοβγεί η τηλεόραση. Ασπρόμαυρη, θηριώδης και εντυπωσιακή, με δέκα ολόκληρα γυαλυστερά κουμπάκια στη δεξιά μεριά και επενδεδυμένη με γυαλιστερό ξύλο με νερά (βέβαια, το ξύλο ελάχιστα φαινόταν καθώς οι θείτσες της εποχής είχαν φροντίσει επιμελώς να σκεπάζουν κάθε εκατοστό με κεντητά σεμεδάκια τα οποία στο τελείωμα είχαν – βεβαίως – πλεχτή δαντελίτσα). Το τί φιλοξενούσε επάνω η τηλεόραση, το αφήνω απλά στην (αναλίνωτη και νοσηρή ενίοτε) φαντασία σας! Από κορνίζες με ασπρόμαυρες φωτογραφίες από Πάσχα στο χωρίο (με τον οβελία πρώτο πλάνο και την οικογένεια να προτάσσει τα ποτήρια της στον φωτογράφο πάνω από μια γκρίζα μάζα που μάλλον ήταν το κοκορέτσι), πορσελάνινα παπάκια, λουλουδάκια, αγγελάκια και γλαστράκια – αναμνηστικά από μπουμπουνιέρες βάφτισης, μέχρι το ανεκδιήγητο χειροτέχνημα (πολύ της μόδας εκείνη την εποχή) που αναπαριστούσε ένα πλεκτό σκυλάκι κανίς (!) που «έντυνε» μπουκάλια μπύρας.
Όμως, το κοριτσάκι της ιστορίας μας, καθόλου δεν το ένοιαζαν οι διακοσμητικές ανησυχίες της μαμάς της. Για να ακριβολογούμε, δεν την έπαιρνε να πει και πολλά, καθώς ακόμα θυμάται το ξύλο που ‘χε φάει μια φορά που είχε σχολιάσει αρνητικά τον τεράστιο πίνακα πάνω απ’ τον καναπέ που ‘χε κεντήσει η μάνα της κομπλέν και αναπαριστούσε μια βουκολισκή σκηνή της εποχής του Λουδοβίκου με κάτι σαφρακιασμένα πρόβατα, έναν βοσκό που φόραγε καπέλλο με φτερά (…) και δυο κυρίες με ομπρελίνα και φουσκωτά φουστάνια να χασκογελάνε κάτω από κάτι δέντρα που ήταν κεντημένα λαχανί χτυπητό (γιατί είχε τελειώσει το ματσάκι με το πράσινο σκούρο και η «κεντήστρα» δεν ήθελε ν’ αφήσει το λαχανί να πάει χαμένο).
Τέλος πάντων, με πλεκτό μπουκαλόσκυλο ή όχι, η τηλεόραση ήταν ένα «μαγικό κουτί». Τι δεν έβλεπε εκεί το κοριτσάκι μας! Ελληνικές ταινίες με τη Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ, το «Θέατρο της Δευτέρας», τον Κλούβιο, τη Σουβλίτσα και τον μπάρμπα – Μυτούση, την Αλίκη Νικολαϊδου (αυτή δεν την έβλεπε για αυτά που έλεγε – απλά χάζευε τα συνηθώς τεραστίων διαστάσεων σκουλαρίκια της που κουνιόντουσαν πέρα-δώθε και τη νανούριζαν)…Όμως το μεγάλο πάρτι ήταν όταν έβαζε «Το μικρό σπίτι στο λιβάδι». Ακριβώς όπως το λέει ο τίτλος ηταν και η υπόθεση της σειράς, η ιστορία και η καθημερινοτητα μιας πενταμελούς οικογένειας στην εξοχή και στα λιβάδια: Της οικογένειας Ίνγκλς!
Εκεί, το κοριτσάκι μας έδινε τα ρέστα του! Σαν μαγεμένο παρακολουθούσε τις περιπέτειες του αγρότη πατέρα, της συζύγου του Καρολάιν και τον τριών παιδιών τους, της Μαίρη, της Λώρα και της Κάρι. Τότε ήταν που ζήτησε από τη μαμά της να μην φτιάχνει κέικ βανίλια – σοκολάτα αλλά μηλόπιτα, σαν της κυρίας Ίνγκλς που ήταν η ωραιότερη σε ολόκληρο το δυτικό Αρκάνσας… και έφαγε κάμποσες ανάστροφες… Τότε ήταν επίσης που παρακάλεσε τη μαμά της να της κάνει δυο τεράστιες κοτσίδες εκατέρωθεν των πεταχτών αυτιών της, προσπαθώντας να αντιγράψει το look της Λώρα…
Κι έτσι πέρναγαν τα χρόνια, η Μαίρη, η Λώρα και η Κάρι μεγάλωσαν κι έγιναν καλές κι όμορφες κοπέλες, ενώ το δικό μας κοριτσάκι γέμισε μπιμπίκια, ψήλωσε απότομα και δεν έλεγε να βγάλει στήθος με τίποτα.
Δεν θυμάμαι πως τελείωσε η σειρά.

Δεν θυμάμαι καν πως μεγάλωσε και το κοριτσάκι της ιστορίας μας…
http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Foitheitses.blogspot.com&layout=button_count&show_faces=true&width=450&action=like&font=arial&colorscheme=dark&height=21

(επιμέλεια: OITHEITSES)
O Charlie Chaplin γεννήθηκε στις 16 Απριλίου 1889 στο Walworth, μια γειτονιά του Λονδίνου και πέθανε στις 25 Δεκεμβρίου 1977 στην Ελβετία.

Οι γονείς του ήταν και οι δύο μουσικοί.
Ολοι γνωρίζουμε ότι προσπάθησε και κατάφερε να ανεβάσει στην κορυφή βωβές ταινίες, την εποχή που ο ομιλών κινηματογράφος ήταν ήδη πραγματικότητα. «Τα φώτα της Πόλης» έγιναν μεγάλη επιτυχία συγκινώντας το κοινό με τα μέσα που ο Charlie ήξερε καλά: με την παντομίμα, τις εκφράσεις του προσώπου και το πάθος που χαρακτήριζε τις ερμηνείες του οι διάλογοι ήταν περιττοί. Όπως έλεγε του αρκούσε ένα ωραίο κορίτσι, ένας αστυνομικός και ένα πάρκο για να κάνει μια κωμωδία. ο “Μεγάλος Δικτάτωρ», η πρώτη ομιλούσα ταινία του, μια ταινία που κορόιδευε φανερά τον Χίτλερ και το Ναζισμό, κέρδισε πολλές υποψηφιότητες για Όσκαρ. Λέγεται μάλιστα, ότι ο Χίτλερ είχε λανθασμένες πληροφορίες ότι ο Chaplin ήταν εβραίος και, αφού είδε την ταινία, τον μισούσε. Παρόλα αυτά αντέγραψε το μουστάκι του Σαρλό για να μοιάσει στο λατρεμένο ήρωα και να γίνει αγαπητός από τον κόσμο. Όταν ο Charlie το έμαθε, είπε μόνο ότι θα έδινε τα πάντα για να μάθει πώς του φάνηκε η ταινία! Αυτή ήταν και η τελευταία ταινία στην οποία ενσάρκωσε το ρόλο του Σαρλό. Το 1943 παντρεύτηκε την κόρη του Ευγένιου Ο’Νιλ η όποία ήταν 18 χρονών και ο Chaplin 54! Λέγεται μάλιστα ότι από τη σχέση του αυτή εμπνεύστηκε ο Αλεξάντρ Ναμπόκοφ το βιβλίο του «Λολίτα». Παντρεύτηκε 4 φορές και απέκτησε 11 παιδιά, ανάμεσα στα οποία και την γνωστή ηθοποιό Τζεραλντίν Τσάπλιν. Το 1972 παρέλαβε συγκινημένος Τιμητικό Βραβείο Συνολικής Προσφοράς, στην τελετή των Όσκαρ. Επίσης βραβεύτηκε από τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, αφού η μουσική πολλών βωβών ταινιών είναι γραμμένη από αυτόν, ενώ η Βασίλισσα της Αγγλίας τον έχρισε ιππότη το 1975. Το 1964 δημοσίευσε την αυτοβιογραφία του Οι ταινίες του ακόμη και τώρα παραμένουν κλασσικές και προβάλλουν τη διαχρονική αξία της αισιοδοξίας και του αμετάβλητου ανθρώπινου πνεύματος σ’ έναν χαοτικό κόσμο.

Χαρακτηριστική ήταν η ομιλία του Charile Chaplin στα 70στά γενέθλιά του και αξίζει να την διαβάσετε:

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
μπόρεσα να καταλάβω ότι ο συναισθηματικός πόνος και η θλίψη απλώς με προειδοποιούσαν να μη ζω ενάντια στην αλήθεια της ζωής μου.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
κατάλαβα σε τι δύσκολη θέση ερχόταν κάποιος,
όταν του επέβαλα τις επιθυμίες μου.
Και όταν μάλιστα δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή και ούτε ήταν
έτοιμος ο άνθρωπος, ακόμα και αν αυτός ήμουν εγώ.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
έπαψα να λαχταρώ για μια άλλη ζωή
και έβλεπα γύρω μου ότι τα πάντα μου έλεγαν να μεγαλώσω.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
κατάλαβα ότι σε κάθε περίσταση ήμουν στο κατάλληλο μέρος
και πάντα στην κατάλληλη στιγμή. Αυτό με έκανε να γαληνέψω.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΑΛΗΘΕΙΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
έπαψα να στερούμαι τον ελεύθερο μου χρόνο και
κάνω μεγαλόπνοα σχέδια για το μέλλον.
Σήμερα κάνω μόνο ότι μου αρέσει και με γεμίζει χαρά,
ότι αγαπώ και κάνει την καρδιά μου να γελά.
Με το δικό μου τρόπο και με τους δικούς μου ρυθμούς.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
απελευθερώθηκα από ότι δεν ήταν υγιεινό για μένα.
Από φαγητά, άτομα, πράγματα, καταστάσεις και
οτιδήποτε με απομάκρυνε από τον εαυτό μου.
Παλαιά αυτό το έλεγα «υγιή εγωισμό».
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΑΥΤΑΓΑΠΗ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
έπαψα να έχω πάντα δίκιο. Έτσι έσφαλα πολύ λιγότερο.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΑΠΛΟΤΗΤΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
αρνήθηκα να συνεχίσω να ζω στο παρελθόν μου
και να ανησυχώ για το μέλλον μου.
Τώρα ζω κάθε μέρα την κάθε στιγμή
που ξέρω ότι ΟΛΑ συμβαίνουν.
Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε
ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
συνειδητοποίησα ότι, οι σκέψεις μου
με έκαναν ένα άτομο μίζερο και άρρωστο.
Όταν επικαλέστηκα τη δύναμη της καρδιά μου
η λογική μου βρήκε ένα πολύτιμο σύμμαχο.
Σήμερα αυτό το λέω
ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά,
κατάλαβα ότι, δεν πρέπει να φοβόμαστε τις αντιπαραθέσεις, τις συγκρούσεις και οποιαδήποτε προβλήματα αντιμετωπίζουμε
με τον εαυτό μας ή με τους άλλους.
Αυτό το λέμε
ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ξέρω ότι από τις εκρήξεις στο Σύμπαν γεννιούνται νέα αστέρια.
Σήμερα ξέρω ότι,
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ

http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Foitheitses.blogspot.com&layout=button_count&show_faces=true&width=450&action=like&font=arial&colorscheme=dark&height=21

…και μιας και έρχεται το καλοκαιράκι και όλοι λιγουρευόμαστε ένα δροσερό παγωτάκι σημειώστε μια συνταγή, να σας βρίσκετε, η οποία είναι και εύκολη και οικονομική.

ΥΛΙΚΑ

1 κρέμα γάλακτος μεγάλη
1 ζαχαρούχο γάλα
Λίγο λικέρ δικής σας επιλογής (εγώ συνήθως βάζω Baily’s)
1 Κουβερτούρα
1 Ermol
Προεραιτικά:
-Ξηροί Καρποί (αμύγδαλα, φυστίκια Αιγίνης)

-Cookies

Χτυπάμε στο μίξερ το Ermol να αφρατέψει για λίγα λεπτά, προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα, την κρέμα γάλακτος και τέλος το λικέρ. Αφού αυτά χτυπηθούν για λίγα λεπτά προσθέτουμε την κουβερτούρα που έχουμε λιώσει σε μπαίν-μαρί.
Όταν ενοποιηθούν τα υλικά μπορούμε να προσθέσουμε, εφ’ όσον το επιθυμούμε, ξηρούς καρπούς περασμένους στο multi ή ψιλοκομμένα cookies χωρίς όμως να τα χτυπήσουμε στο μίξερ – απλά τα ανακατεύουμε με το χέρι .
Βάζουμε το μίγμα στην κατάψυξη κατά προτίμηση σε μεταλλικό σκεύος και μετά απο μερικές ώρες… Ετοιμο το παγωτάκι μας!

Βάζουμε δύο (ή και τρεις μπαλίτσες) απ’ το δροσερό-σπιτικό παγωτάκι μας σ’ενα μπωλάκι και ρίχνουμε και λίγο σιροπάκι βύσσινο. Το απολαμβάνουμε χωρίς τύψεις! Άλλωστε, λίγες είναι οι απολαύσεις !!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

http://www.facebook.com/plugins/like.php?href=http%253A%252F%252Foitheitses.blogspot.com&layout=button_count&show_faces=true&width=450&action=like&font=arial&colorscheme=dark&height=21