Αρχείο

Daily Archives: 04/05/2010

Απο την περασμένη Δευτέρα -όπως και κάθε Δευτέρα- ξεκίνησα την δίαιτα που μου έδωσε ο διαιτολόγος μου. «Κυρία Θείτσα» μου είπε και μου τόνισε, «αυτή τη φορά πρέπει να ακολουθήσετε τη δίαιτα που σας έχω δώσει και να μην την διακόψετε ή τη χαλάσετε στα μέσα της εβδομάδας. Τάχουμε πει και τάχουμε ξαναπεί… Τα κιλά σας, με βάση την ηλικία σας και τον ενδομορφικό σωματότυπό σας, είναι αρκετά, ενώ το επιπλέον βάρος σας ,πολύ σύντομα μπορεί να επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στην υγεία σας. Χοληστερίνη, σάκχαρο, εφιδρώσεις, ταχυπαλμίες, τάσεις λιποθυμίας, διαβήτη, καρδιαγγειακά προβλήματα, δύσπνοια, δυσκοιλιότητα, ροχαλητό, κινητικά προβλήματα, τριχόπτωση, δισκοπάθεια, αρθρίτιδα, αιμοροϊδες, χαλαρότητα δέρματος (χλαπατσοχαλαροπατσάδες), γαστροισοφαγική παλινδρόμιση, εγκεφαλικό επεισόδιο, άπνοια ύπνου, πέσιμο μαστών, διαταραχές στο σύνολο της ψυχικής σας σφαίρας, αποκοινωνικοποίηση, νεύρα, κατάθλιψη, βουλημία, έλλειψη αυτοεκτίμησης, αυτοκτονία είναι μερικά απο τα συμπτώματα που μπορεί να συμβούν σε υπέρβαρα άτομα. Θέλω αυτή τη φορά να μου υποσχεθείτε ότι θα προσέξετε».

Κι έτσι, αγαπημένες μου θείτσες, αφού έριξα δέκα φάσκελα στον «τρομοκράτη» διαιτολόγο αλλά και την γνωστή κατάρα: «που να μη σώσεις κερατά, κακοχρόνο νάχεις», αποφάσισα απο τη Δευτέρα που μας πέρασε να ακολουθήσω πιστά τη δίαιτα του, γιατί ο κίνδυνος καραδοκεί και στην ηλικία μας…, αυτά δεν είναι αστεία!
.
Αρκετές φορές έχω ξεκινήσει πολλές και διαφορετικές δίαιτες …αλλά πάντα κάτι τύχαινε ή κάτι δεν μου «πήγαινε».
Εχω κάνει τη δίαιτα του «Θερμίδα», αλλά σε μια, κατά κάποιο τρόπο, διαφορετική βερσιόν. Σ’ αυτή τη δίαιτα επιτρέπονται όλα αρκεί να έχεις ένα καταλογάκι/βιβλιαράκι πάντα επάνω σου (σαν το βιβλιαράκι που είχανε στον κόρφο τους οι γιαγιάδες μας με την προσευχή του Αγ. Κυπριανού για να μην τους πιάνει το μάτι) και να μετράς τις θερμίδες που τρως. Δεν πρέπει να ξεπεράσεις μια συγκεκριμένη ποσότητα θερμίδων ανά ημέρα. Αν την ξεπεράσεις τότε αυτή δεν είναι δίαιτα , είναι λιπομαζωχτής. Γι’ αυτό το λόγο και απέτυχε η συγκεκριμένη δίαιτα του «Θερμίδα» και δεν την ακολούθησα ποτέ ξανά.

Μια άλλη δίαιτα είναι να τρως συνέχεια λιπαρά (βούτυρα, τυριά διαφόρων ειδών, αυγά τηγανητά, τηγανητές χοιρινές μπριζόλες, πατάτες τηγανητές, χωριάτικα λουκάνικα κλπ). Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι, αυτά τα φαγητά να συνοδεύονται πάντα απο ωμό, φρέσκο σέλινο.
Δηλαδή: τρως μια τηγανητή μπριζόλα τίγκα στο χοληστερινοτριγλυκερίδιο? Φάε απο πάνω κι ένα ολόκληρο σέλινο μαζί με το κάτω-κάτω χοντροκότσανό του, για να σε πιάσουν καλά τα λιποδιαλυτικά του συστατικά . Ετσι, μ’ αυτή τη διατροφή, το σέλινο καίει τα λίπη -όχι μόνο των φαγητών που έφαγες, αλλά και αυτά που έχει αποθηκεύσει ο οργανισμός σου.
Δυστυχώς και αυτή η δίαιτα απέτυχε, αφού απο το πολύ σέλινο που έφαγα, κατάντησα ένα χοντρό πράσινο φάντασμα. Τα μάτια μου πρασίνισαν, τα τσίσα μου μύριζαν σκέτο κερεβίζι, μ’ ερωτεύτηκε μια κατσίκα απ’ την αναπνοή μου και μόνο, χώρια που φίλοι και γνωστοί είχαν αρχίσει να πιστεύουν ότι έχω πάθει εξάρτηση απο το «χόρτο».
Μια ακόμα καλοκαιρινή, απίστευτα δροσερή δίαιτα που είχα ξεκινήσει, ήταν η δίαιτα με τα κεράσια. Σ’ αυτή τη δίαιτα απαγορευόταν να φας ο,τιδήποτε άλλο εκτός απο ένα κιλό κεράσια ανά ημέρα. Μόνο που αυτή τη δίαιτα δεν έπρεπε να την ακολουθήσεις πάνω απο 3 με 4 μέρες -το πολύ. Μου είχαν πει ότι έτσι μπορώ να χάσω 4 με 5 κιλά, μονορούφι.
Τι δροσιστική δίαιτα ήταν αυτή! Εβγαζα τα κεράσια απο το ψυγείο και κούτσου-κούτσου (φτου) τα σιγότρωγα και χόρταινα. Εκανα όμως ένα λάθος ή μάλλον, μια υπερβολή. Την ακολούθησα παραπάνω μέρες απο αυτές που επιτρεπόταν. Αποτέλεσμα? Δεν θέλετε να ξέρετε! Ξέρετε πόσα κερασοκούκουτσα έχω φτύσει εγώ και από που?????? Δεν σας λέω!

Καταπληκτική δίαιτα είναι αυτή του ψητού κοτόπουλου. Τρως όσα ψητά κοτόπουλα θες στην καθισιά και δεν τρέχει μία… Μπορείς αυτή τη δίαιτα να την κρατήσεις και δυό βδομάδες, ενώ δεν έχει σημασία αν το κοτόπουλο είναι ορνιθοτροφείου ή αλανιάρικο. Τα αποτελέσματά της όμως δεν πρόλαβα να τα δω, γιατί τις πρώτες μέρες που ξεκίνησα τη δίαιτα, γνώρισα τον Αναστάση και δώσ του οι ταβερνούλες, και δωσ του τα μεζεδάκια, και δως του τα σύγκλινα, και δωσ του τα ουζάκια, και δωσ του τα πατσοκιλάκια…
Καλά! Πω, πω! Τι θυμήθηκα τώρα! Πολύ επώδυνες ήταν επίσης αυτές οι δίαιτες με τα ματζούνια. Τρως ό,τι θες -τον άμπακο- και απο πάνω ρουφάς ένα κοκτέηλ ματζουνιών με δύο λίτρα νερό μαζί, στην καθισιά. Τι μαυρίλα στο χρώμα και τι ανοστίλα στη γεύση! Μετά ρίχνεις δολοφονικές πορδές που προκαλούν τόσο σε σένα την ίδια όσο και στους γύρω σου, ολική διάσειση, ενώ κατουράς ασταμάτητα και ατελείωτα ! Αφού, απο το ατελείωτο κατούρημα, ετοιμαζόμουν να στείλω επιστολή στα Guiness World Records γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι έχω προστάτη.
Τελικά, πολύ άτυχη ήμουν στη ζωή μου με τις δίαιτες. Και να φανταστείτε, αγαπημένες μου θείτσες ότι δεν τις ξεκινούσα μόνη μου. Είχα και παρέα. Γιατί όπως λένε και οι ψυχολόγοι, όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι σημαντικό στη ζωή σου, ή πρέπει να έχεις την ανάλογη ηθική υποστήριξη από τους δικούς σου ανθρώπους, ή ένας τουλάχιστον δικός σου άνθρωπος να ακολουθεί κι εκείνος μαζί σου αυτό που έχεις αποφασίσει να κάνεις.
Γι’ αυτό το λόγο τις διαιτες αυτές που σας ανέφερα και άλλες δεκαπέντε που δεν σας έχω αναφέρει, πάντα τις ξεκινούσαμε μαζί με τη φίλη μου, τη Θείτσα Μπαμπέθ, με την οποία στα νιάτα μας, ήμασταν fashion models -δουλεύαμε μαζί στον ίδιο μόδιστρο, στον ίδιο οίκο μόδας.

Δεν μπορώ! στεναχωριέμαι όταν σκέφτομαι τι ταλαιπωρία έχω περάσει μ’ αυτές τις δίαιτες. Δεν μπορώ, άλλο! Πάω να πάρω απο την κατάψυξη το παγωτό.
Δεν θα ξεφύγω δα απο τη δίαιτα μου, με ένα ελαφρύ, δροσιστικό παγωτάκι… Τι γελάτε, ρε;
Παγωτό είναι! δεν είναι τάρανδος!
Ἡ Πατρίδα μας

«Ξένε ποὺ μόνος κι ἔρημος
σὲ ξένους τόπους τρέχεις,
πές μου, ποιὸς εἶναι ὁ τόπος σου
καὶ ποιὰ πατρίδα ἔχεις;»

«Τὴ μακρινὴ πατρίδα μου
πάντα ποθῶ στὰ ξένα.
Ἐκεῖ τὰ χρόνια τῆς ζωῆς
περνοῦν εὐλογημένα.

Ἐκεῖ κι ὁ θάνατος γλυκός,
κι ἀφοῦ κανεὶς πεθάνει,
ἔχει στὸ μνῆμα του Σταυρό,
καντήλι καὶ λιβάνι.

Στ᾿ ἀγαπημένο μου χωριὸ
χαρὲς πάντα καὶ γέλια,
στ᾿ ἁλώνια τραγουδιῶν φωνὲς
ξεφάντωμα στ᾿ ἀμπέλια.

Κι ὅταν χορεύει ἡ λεβεντιὰ
στῆς Πασχαλιᾶς τὴ μέρα,
βροντοκοπᾶ τὸ τύμπανο
καὶ κελαηδεῖ ἡ φλογέρα.

Στὴ μακρινὴ Πατρίδα
ἔχει εὐωδιὰ καὶ χάρη
τὸ ταπεινότερο δεντρί,
τὸ πιὸ φτωχὸ χορτάρι.

Στοὺς κλώνους τῆς ἀμυγδαλιᾶς,
σμίγουν ἀνθοὶ καὶ χιόνια
καὶ φέρνουνε τὴν ἄνοιξη
γοργὰ τὰ χελιδόνια.

Στῶν μαγεμένων της βουνῶν
τὰ μαρμαρένια πλάγια,
γλυκολαλοῦν οἱ πέρδικες
καὶ κλαίει ἡ κουκουβάγια.

Ἡ ἀσημένια θάλασσα
μ᾿ ἀφροὺς τὴν περιζώνει
κι ὁ οὐρανὸς μὲ τ᾿ ἄστρα του
τὴ χρυσοστεφανώνει.

Τὴ μακρινὴ Πατρίδα μου,
πρὶν ἡ σκλαβιὰ πλακώσει,
τὴ δόξαζ᾿ ἡ παλληκαριά,
τὴ φώτιζεν ἡ γνώση.

Καὶ τώρ᾿ ἀπὸ τὴ μαύρη γῆ,
τὴ γῆ τὴ ματωμένη,
πρόβαλε πάλ᾿ ἡ ἐλευθεριὰ
σὰν πρῶτα ἀντρειωμένη».

«Φτάνει τὴ χώρα ποὺ μοῦ λές,
τὴ γνώρισα, τὴν εἶδα,
τὴ μακρινὴ Πατρίδα σου
ἔχω κι ἐγὼ Πατρίδα».

Αγαπημένο μου Ημερολόγιο,

Σήμερα είμαι πολύ βαριεστημένη. Δεν θέλω να πάω δουλειά!! Άσε που έχω να ετοιμάσω κι αυτή την παρουσίαση για το διοικητικό και θα με πάρει η νύχτα πάλι μέχρι να τελειώσω.
Αυτός ο αφορεσμένος ο προϊστάμενος με έβαλε να μαζέψω στοιχεία για την πορεία των πωλήσεων της εταιρίας από πέντε διαφορετικές αγορές και ανάθεμά με αν θυμάμαι τίποτα… Όλο το βράδυ εχθές πάλευα να αντιληφθώ το swot analysis για την μάρκα στην αγορά των Βαλκανίων και άκρη δε βρήκα… άσε που ξενύχτησα πάλι με το γαϊδουρο-ροχαλητό του Γιάννη. Όχι, πες μου τι του βρήκα. Ας όψωνται οι Knack και το my sharona που το χόρευε ο μπαγάσας κι έχανα το φως μου – το μαλακισμένο. Δε λέω, δυο μέτρα παληκάρι τότε με μαλλί μακρύ ίσιο και καστανό που το ανέμιζε ανέμελα όταν το μπάσο έκανε τα δικά του… Ποιος να μου το ‘λεγε ότι ο δίμετρος θα έμπαζε απ’ το πάχος και το μαλλί που τόσο θαύμαζα θα έδινε τη θέση του σε μια γιαλυστερή καράφλα…
Και δεν μου φτάνει αυτό! Στις τρεις έχω ραντεβού με την κυρία Αντιγόνη, αυτή τη σαλεμένη τη διευθύντρια προσωπικού. Δε λέω, καλά τα πάω μαζί της, αλλά θα μου τα πρήξει πάλι τα συκώτια με τα KPIs που θέλει να της ετοιμάσω για το τμήμα πωλήσεων.
Ευτυχώς, που αργότερα θα περάσει από το γραφείο η φίλη μου η Λούλα και θα την κοπανήσουμε μαζί να πιούμε ένα freddo στη Δεξαμενή. Την άλλη φορά που ‘χαμε πάει με τη Λούλα στη Δεξαμενή, είδαμε τον Σάκηηηηηηη… καλά, πολύ κούκλος!!!!
Ευτυχώς το απόγευμα δεν θα έχω μαγείρεμα γιατί έχω φτιάξει από την Κυριακή παστίτσιο, κι έτσι θα δω με την ησυχία μου το κάτι ψήνεται. Στο προηγούμενο επεισόδιο, αυτή η φακλάνα η ξανθιά με τα extension του είχε βάλει 5 του καημένου του Βαγγέλη που είχε φτιάξει σουτζουκάκια σμυρναίικα γιατί, δεν ήταν, λέει, γκουρμέ. Να δούμε τώρα που είναι η σειρά της να μαγειρέψει, τι γκουρμεδιές θα φτιάξει – τρομάρα της, που θα της φύγει καμιά τούφα από την τρέσσα και θα τρώνε οι άνθρωποι πάπια πεκίνου με ξανθή ανταύγια.
Ξέχασα να σου πω, αγαπημένο μου ημερολόγιο, πως την Κυριακή ανακοίνωσαν στην τηλεόραση τα νέα μέτρα για να βγει, λέει η χώρα μας από την κρίση… Εγώ, μεταξύ μας, χέστηκα, αλλά ο Γιάννης τα έχει βάψει μαύρα! Λέει πως το ΔΝΤ θα μας τα πάρει τα σώβρακα και πως μας κοροϊδεύαν οι κυβερνώντες τόσα χρόνια και πως σε λίγο θα έχουμε όλοι ραντεβού με την υστερία.
Εμένα πάλι δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα, αλλά έμαθα πως τα επόμενα μέτρα του ΔΝΤ θα περιλαμβάνουν και τη φορολόγηση του freddo στη Δεξαμενή. Γι΄αυτό θέλω να φύγει το ΔΝΤ.
Σ’ αφήνω τώρα αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Πρέπει να δω πάλι τα στοιχεία των πωλήσεων για την παρουσίαση… Θα με σκίσει ο προϊστάμενος!!!

Το τσιριχτό ουρλιαχτό που ακούγεται δις στο τραγούδι, είναι μιας θείτσας (φίλης μας) που συνειδητοποίησε ότι της «έπιασε» η μπεσαμέλ.

Κατά τα άλλα, σπέσιαλ αφιερωμένο στις «μεγαλοκοπέλες» που νιώθουνε κοριτσάκια κι έχουν ακόμη άγχος όταν δεν έχουν διαβάσει καλά την «τριγωνομετρία» τους…

Αγαπημένο μου Ημερολόγιο,

Σήμερα είμαι πολύ βαριεστημένη. Δεν θέλω να πάω σχολείο!! Άσε που είμαστε και απογευματινοί και θα μας πάρει η νύχτα πάλι μέχρι να τελειώσουμε.
Αυτή η μαθηματικού η Ξενάκη θα μας βάλει διαγώνισμα στην τριγωνομετρία, κι ανάθεμά με αν θυμάμαι τίποτα… Όλο το βράδυ εχθές πάλευα να αντιληφθώ γιατί στον κόρακα θα πρέπει να μάθω τη σημασία της εφαπτομένης, του ημίτονου και του συνημίτονου μαζί και άκρη δεν βρήκα… άσε που ξενύχτησα πάλι με τη «Νύχτα είναι θα περάσει» στο Δεύτερο Πρόγραμμα. Όχι, πες μου… άμα ακούς το My Sharona, που το χόρεψες στο πάρτι της Μαρίας και σε κοίταζε αυτός ο ψηλός ο Γιάννης από το 10ο, εσύ τι να κάνεις? Να συνεχίσεις με το «ορίζουμε ως ημίτονο την τεταγμένη ψ του σημείου και ως συνημίτονο την τετμημένη χ. Έτσι, οι συναρτήσεις αυτές πλέον μπορούν να λάβουν οποιαδήποτε τιμή μεταξύ του ένα και του πλην ένα»?
Και δεν μου φτάνει αυτό! Την τρίτη ώρα έχουμε Αντιγόνη! Δε λέω, εκεί δεν είμαι τόσο χάλια όσο στη τριγωνομετρία, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει εμείς τώρα ν’ ασχολούμαστε με τον Κρέοντα, την Ισμήνη κι αυτή την αλλοπαρμένη την Αντιγόνη που δεν κάθεται στ’ αυγά της, βασιλοπούλα πράμα, και θέλει σώνει και καλά να θάψει τον Πολυνείκη…
Ευτυχώς, τελευταία ώρα έχουμε Γαλλικά. Η ώρα του παιδιού!! Πάλι θα πάμε στη Δεξαμενή για πορτοκαλάδα. Τι ωραία! Την άλλη φορά, που είχαμε κάνει κοπάνα στα Γαλλικά κι είχαμε πάει Δεξαμενή, είδαμε τον Βερλέκη… καλά, πολύ κούκλος!!!!
Ευτυχώς το απόγευμα δεν έχω αγγλικά, κι έτσι θα δω με την ησυχία μου το Ντάλλας. Στο προηγούμενο επεισόδιο είχαν πυροβολήσει τον Τζέι – Αρ και μας έχουν αφήσει με την απορία. Εγώ βέβαια πιστεύω ότι τον πυροβόλησε αυτή η αλόγα η Κρύσταλ γιατί, αν τον πυροβόλησε η Αλέξις που είναι, ούτως ή άλλως στριμμένη, δεν θα έχει ενδιαφέρον. Θα δούμε τι θα γίνει…
Ξέχασα να σου πω, αγαπημένο μου ημερολόγιο, πως χθες ανακοίνωσαν στην τηλεόραση πως στις 18 Οκτωβρίου θα έχουμε εκλογές. Εγώ, μεταξύ μας, χέστηκα, αλλά ο μπαμπάς μου είναι ενθουσιασμένος! Λέει πως το ΠΑΣΟΚ θα τους πάρει τα σώβρακα και πως επιτέλους ο κυρίαρχος λαός θα έρθει στην εξουσία γιατί στις 18 Οκτώβρη θα έχουμε όλοι ραντεβού με την ιστορία.
Εμένα πάλι δε με νοιάζει και ιδιαίτερα, αλλά έμαθα πως άμα βγει το ΠΑΣΟΚ θα καταργήσουν τις ποδιές. Αυτό θα είναι τέλειο!! Γι’ αυτό θέλω να βγει το ΠΑΣΟΚ.
Σ’ αφήνω τώρα αγαπημένο μου ημερολόγιο.
Πρέπει να κάνω επανάληψη στην τριγωνομετρία… Θα με σκίσει η Ξενάκη!!!